Blogowanie w połączeniu z mediami społecznościowymi może okazać się skutecznym sposobem promocji biznesu w internecie. To właśnie między innymi dlatego tak ważne jest blog biznesowy. Czym właściwie jest blog biznesowy i dlaczego warto go mieć? Odpowiadamy! 

Przeczytaj też: http://ventureday.pl/blog-biznesowy-dlaczego-go-potrzebujesz/ 

Czym jest blog biznesowy? 

Blog biznesowy jest to tekstowa forma prezentacji firmy, wydarzeń firmowych czy fora dla klientów. To świetne narzędzie SEO marketingu, a jego głównym celem jest zwiększenie sprzedaży usług lub produktów w firmie. Wprowadzony w odpowiedni sposób działa pozytywnie na odbiorcę, przekonując go o wiedzy pracowników i profesjonalnym podejściem do rozwiązania problemu. 

Dlaczego dobrze jest mieć blog biznesowy? 

Blog biznesowy pozwala na budowę wizerunku eksperta. Stali klienci doskonale wiedzą, że firma pracuje profesjonalnie, jednak Ci którzy nigdy nie korzystali z usług, potrzebują potwierdzenia ze strony fachowców oraz innych klientów, którzy korzystali z produktów/usług danej firmy. Jest to możliwe na dwa sposoby. Pierwsze podzielenie się poradami branżowymi lub wstawianie wykonanych produktów czy prac usługowych. Drugi to ułatwienie kontaktu. Pod artykułem warto jest mieć formularz kontaktowy, który ułatwi klientom szybki kontakt z firmą. 

Blog to oszczędzanie czasu sobie i klientom 

Problemy, które muszą rozwiązać osoby pracujące na infolinii wcale się powtarzają. Zamiast tego wystarczy zamieścić na blogu top 10 najczęściej zadawanych pytań klientów. Odpowiedzi na takie pytania znajdą się w dziale FAQ. Takie rozwiązanie jest dobrym pomysłem na zaoszczędzenie czasu zarówno sobie, jak i klientom. Pozwoli klientom nie tylko znaleźć odpowiedzi we własnym zakresie, ale również trafić bezpośrednio na stronę z wyszukiwarki. 

Za firmami stoją ludzie 

Kiedy udowodnisz że jesteś ekspertem w swojej dziedzinie, Pokaż też że rozwiązujesz problemy, ale w sposób ludzki. Wielu klientów patrzy nie tylko na suche fakty oraz liczby i tabelki, ale interesuje ich też podejście i emocje. Blog biznesowy może być doskonałym miejscem, żeby opisywać wydarzenia takie jak „walentynki w firmie” czy „ciekawe i śmieszne sytuacje” z życia firmy. 

Zobacz też: http://www.niemam.pl/co-warto-wiedziec-o-seo-i-sem/ 

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here